Hoppsan Blogg dags igen ;)

Jo som jag skrev i rubriken, nu är det bannemej blogg dags igen och jag har inte något som helst intresant att skriva.

Tänkte berätta lite om dagen som varit. Vaknade på jobbet idag klockan 06.00 och gick upp för att göra mig i ordning mm åkte hem med bussen som gick 08.10 klev av i centrum och började traska vidare emot ICA för att inhandla dricka och snus (nej inte köttfärs denna gång).
Gick hem för att börja tvätta och om jag hade någon tvätt ? hmm mjo lite smått så där blev lite lätt 11maskiner tvätt och började tvätta ca 08.30 och slutade ikväll 21.00 och allt han ju inte bli torrt så nu hänger en massa kläder i min fina lilla lägenhet och torkar.
mitt i mellan all denna tvättningen så var jag och kollade på Lucia tåg som min lillebror så stolt var med i som en liten pepparkaksgubbe, de var faktiskt riktigt duktiga, var ganska trevligt faktiskt.
Sedan hem igen för att fortsätta med den roliga tvätten.

Men iaf  nu har det gått några timmar sedan klockan var 21.00 och nu sitter jag framför datorn och skriver och tänkte faktiskt snart sätta på en film och gå och lägga mig, ska jobba dygnet imorgon också så gött om man får lite sömn iaf ;).

Något mer jag bör berätta ? hmm inte vad jag kommer på nu, men eftersom att jag är en aktiv bloggare så kommer det som ni vet snart ett nytt inlägg med mycket roliga inslag i.

Kan ju iofs berätta en hemlis för er som läser bloggen.
"Många tycker jag ser oförskämt bra ut men det kan jag inte rå för, folk tycker att jag är bland det bästa som hänt dom kan jag heller inte rå för, folk tycker att utan mig så vore inte världen någonting (sant)"

Det är ju vad jag får höra varje dag typ.

Men vill faktiskt hälsa till alla fan's där ute i vintermörkret och tacka för utan er vore jag inte mycket ska ni veta ;)
Och en bedjan från mig till alla fan's är att snälla ni sluta skicka en massa jävla kärleksbrev till mig för i morse när jag kom hem så var det en hög innanför dörren på en sisådär ca 72brev, och jo jag har bättre saker för mig än att sitta och läsa brev hela dagarna... Men tack för att ni bryr er ändå ;)


Nu kommer det ni väntar på

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens Youtube Klipp:
(ska man dömma på utseende ? åhh nej, lyssna och njut istället)
http://www.youtube.com/watch?v=brRsRTTp1Pw&feature=related


Dagens låt:
Millencolin - Ray

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu loggar jag ut på nytt igen ;) Ha det bra nu kommer snart ett mycket intresant inlägg i denna blogg så håll utkik ;)
// Fredrik Hallberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0