Jaha nu vare dags igen ;)

Jo nu var det dags för blogg igen tydligen...

Har väll inte så jätte mycket att berätta men ska försöka få något sagt iaf ;)

En tråkig nyhet är väll att de vänner man har kanske inte är så nära som man kan tro ibland, en av de bästa jag trodde ja hade verkade ju inte vara så nära trotsallt, men men så är det väll ibland.
Som tur är har jag ganska gott om vänner iaf ;) Är jag mycket glad för =)

Vad har hänt i helgen ? Hmm ja, jag har städat, tvättat umgåts med vänner och haft det allmänt gött faktiskt.

Nu är det snart dags för den bistra vardagen igen, nej då, men börjar snart att jobba igen efter en värdig ledighet haha.

Börjar imöra klockan 14.30 och slutar 08.00 och så jobbar jag resten av veckan varannan dag förutom till helgen då de blir 10-10 istället.

Lite mer roligt att berätta ? hmm ja faktiskt har jag det ;) Är tillsammans med Malin igen känns otroligt bra faktiskt.
Något mer roligt ? Hmm jo, sitter nu och kollar på Idol DVD:n rätt roligt det med faktiskt ;)
Tråkigt nog så är ju svenska folket rätt värdelösa på att rösta i det där programmet bara, ok Marie är en duktig sångerska men fan ingen jävla idol USCH...
Nej Daniel eller Amanda det är idoler det ;) Titt bara på Amanda tölig tjej det, och daniel den lite mer rockiga version av Di Leva vad fan kan gå fel då haha...

Nej nu blire lite mer till det jag vet att alla vill att jag ska komma till ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens Youtube klipp

Orginalet:
http://www.youtube.com/watch?v=N9to1auUNTk



Och det man bara blir förbannad på, detta ska inte kunna gå:
http://www.youtube.com/watch?v=FRWU2DysF30

Dagens låt:

Simon & Garfukel - The Boxer

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hare gött och simma lugnt nu ;)

// Fredrik Hallberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0