Inaktiv blogg ?

Fått mycket klagomål om att jag skulle vara en inaktiv bloggare.
Det ryktet håller jag inte alls med om, jag är en mycket aktiv och seriös bloggare.
Jag startade bloggen för ca 1 vecka sedan och har nu med detta redan 3st inlägg, dåligt?
Tänkte besvara lite lätta frågor för er så ni lär känna mig mycket bättre än vad ni redan gör...

10 favoriter:

Färg: Svart
Mat: Det som går snabbast att göra (pizza)
Band/Artist: Ore ska band - Tsumasaki (idag iaf)
Film: Waiting (Ryan Reynolds)
Citat: "Du är ful och jag är glad nu kör vi"
Sport: Hockey / Fotboll (utövar inget av det men roligt att titta på) 
Årstid: Hösten
Veckodag: De dagar man är ledig
Glassmak: Päron
Tid på dygnet: Allt förutom tidiga mornar

8 för tillfället:
Humör: Alltid glad och ful
Kläder: Kalsonger
Bakgrund: sängen och väggen
Nagellack: Inget, för tillfället
Tid: 00:50
Omgivning: Mitt lilla rum och diverse prylar på golvet och Therese
Irritationsobjekt: om det kommer in en mygga i min lägenhet så kommer den vara det.

7 senaste:
Cigarett: Aldrig
Mat: Cheeseburgare från Mc-Donalds
Dryck: 3L päronsoda 
Biltur: När mamma kom och hämtade mig på jobbet i lördags morse
Kram: Fick en av Therese
Spelad låt: Takida - Score var det
TV-program: Babben och co

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Vem har jag inte dejtat ?
Brutit mot lagen: Jo 1 gång, aldrig mer (om man inte räknar gå mot röd gubbe dvs)
Blivit arresterad: Jo blev ju även det :P
Badat naken: Varje dag när jag lägger mig i badkaret.
Varit med på TV: Jo, kanal 12 verkar gilla mig.
Kysst någon du inte känner: är väll ett par.

5 nejtack:
Kläder: String skulle jag då aldrig sätta på min kropp.
Mat: Kina mat och Thai mat
Musik: Opera
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Kaxiga 14åringar på fyllan

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var på bio och kollade på film
Du kan höra just nu: Musik och fläkten i taket som surrar
Du inte kan leva utan: Min kära mor och mina syskon
Du gör när du har tråkigt: Har nästan aldrig tråkigt, och skulle jag ha det så pratar jag med mig själv och skrattar högt ;)

3 personer:
Du kan berätta allt för: Min mor 
Du tycker om: Min familj och Therese
Du inte gillar: Marie i Idol

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Höst

1 önskan:
Önskar dock inte längre, förr var det att jag skulle bli kändis men det är jag ju nu så, vet faktiskt inget mer som jag önskar mig.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens låt tipps:
Ore Ska Band - Tsumasaki

Dagens Youtube klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=nXkoUV4KS7w
image4
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog om mig, hare gött ;)
// Hallberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0