Ok, trött ?

Har varit på jobbet i 24 timmar därför redan börjat köra lite inaktivitet här på bloggen ;).
Började jobba 08.00 igår och slutade 08.00 imorse, sedan 08.30 skulle jag vara på CCC i Karlstad och sitta och lyssna på en föreläsning/utbildning andgående omsorgen.
Började inte så jätte bra på dagen när allt handlade om Ekonomin inom kommunen och hur kommunen är uppbyggd mm, slutet på dagen var dock mycket bättre, var en kille där och pratade om Tourettes, var sjukt intresant faktiskt.
Sedan efter det när klockan slog 16.20 så begick jag mig in till staden för att möta Robin aka dMl Nilsson för att spela några parti biljard, och vem vann? inte jag iaf :P
Roligt när folk lever på turen tycker jag... Så jävla oflyt hela tiden har jag.
Iaf runt 18.30 tog jag bussen till Skoghall igen och gick av borta vid min familjs hus, var dock en bit att gå dit och på vägen blir jag attakerad av en stor ful taggbuske som kände för att "hmm kanske skulle nita den där grabben", och självklart gjorde han det.
Så gick mot huset iaf med blod i pannan och trötta ben, kom fram slängde mig i soffan, gick och åt lite mat och sedan bad jag mor att köra mig hem.

Så nu sitter jag iaf här i min ensamhet och tänker på att jag snart börjar att jobba igen, börjar ju 08.00 imorgon och slutar på lördag 10.00 så inge fara med det inte :P

-------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens låt tipps.
Millencolin - Ray

Dagens Youtube klipp.
http://www.youtube.com/watch?v=47DT41m86N4

image3
--------------------------------------------------------------------------------------------

Du är ful och jag är glad nu kör vi =)

Nu blir det att kolla det som är kvar i hockeyn iaf, hare gött tills nästa gång.

// Hallberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0