Torsdagen vare.

Ok nu äre så här att det är torsdag kväll.  I dag har jag gjort absolut så lite som jag bara kunnat.
Jo nu äre även så här att i mitt förra inlägg såg ni kanske att jag inte skrev nr 9 ? Det finns en anledning till det och det det var att jag skrev det inlägget efter klockan 9 och då kan man inte ta med nr 9.

Så tro inte jag dum inte för det är jag inte, smart däremot är jag inte heller men snygg skulle jag nog inte heller kalla mig men ful är jag absolut inte heller men glad kan jag va ibland men sur är jag inte alltid men trött kan hända att jag inte är men pigg det kan jag vara ibland fast ändå inte och hungrig kanske jag inte är nu men kan bli det imorgon kanske fast diska gillar jag inte fast diska kan ju vara ganska roligt iaf men däremot att plocka in disken är inte så roligt fast ibland äre rätt roligt.

Tänkte berätta lite om den där dagen då jag blev som mest glad, ja det var idag.
Vaknade öppnade päronsodan som stod i kylen tog några klunkar och begav mig mot badrummet för att borsta mina knallvita tänder (man skulle kunna tro att jag har blekt dom men det har inte).
Efter ca 2minuters borstande så begav jag mit bort till min datta med päronsodan i högsta hugg.
Satte mig för att lyssna lite på musik och snacka skit med fölk över internet.
Thommy blev hungrig och Boris också så vi gick ner till Pizzerian som ligger runt hörnet och beställde en familjepizza till mig och Thommy, Boris fick köpa sin egen pizza han.
Gött vare Thommy drog hem Borra också nu sitter jag här med ytterligare besökare vid namn Pavve.
Vi ska nu bege oss bort mot flex och spela lite Guitar Hero 2 kan bli roligt.

Och nu till det ni alla väntat på.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dagens låt:
HIM - Heartache Every Moment

Dagens Youtube klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=epUk3T2Kfno (Klippet kanske inte är det roligaste men lätt sötaste)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ok hare gött nu
//Hallberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0