blogg vare ja...

Jag antar att jag kommer vara världens mest inaktiva bloggare men efter jag är en kille som inte gör annat
än att följa alla olika sorters mode trender så var jag ju bara tvungen att starta en blogg.
Inte bara därför dock, jag är som du och de flesta vet om rätt känd kille runt om i sverige / världen.

För att du ska lära känna mig lite bättre så tänkte jag dra lite kortfattat om vad jag är för en person 10 snabba saker om mig.

[x] Snygg
[x] Rolig
[x] Glad
[x] Snygg
[x] Grov
[x] 23 år gammel
[x] Bor själv
[x] Singel
[x] Snygg
[x] Rolig

Nu vet ni iaf lite om mig, och vad jag har förstått så är blogg likt en dagbok man skriver vad som hänt underdagen och ska försöka formulera det så intresant som möjligt, så får dra ett försök här somnar ni undertiden så föredrar jag att ni ej läser denna bloggen i fortsättningen heller.


Bloggdag 1.

Vaknade klockan 07.00 på jobbet idag gjorde det jag skulle sedan slutade klockan 09.00 då jag tog bussen från jobbet in till stan och hälsade på Thommy (som i övrigt är en mycket god vän), jag gjorde allt som stod i min lag att väcka honom efter många roliga minuter av tjat och slag så bestämde han sig för att vara vaken.
När jag väl fick liv i honom gjorde vi absolut så lite som möjligt för att slippa röra på oss så vi låg på mage vid datorn och kollade diverse youtube klipp.
klockan blev så småningen 13.00 och min mage började kurra efter mat och lika så Thommys så vi gick ner till Burger King och beställde mat det blev för mig 1st Angus 1st Bing King XXL och stor cola stor pommes och Sourcreme and onion dipp, hot chease dipp, mexicana dipp, bearnaise dipp och en liten majonäs och sist men inte minst 1st påse med Chilly Chease, Thommy tog det samma fast satsade bara på en dipp han tänker på figuren han.
Nu kanske ni känner men "klent fet" han verkar vara och jo men visst så är det, men man ska vara stolt över hur man ser ut har jag hört så jag satsar för fullt på att hålla humöret uppe över mina kära kilon.
Efter maten kunde iaf varken jag och Thommy röra våra kroppar så det blev liggandes i soffanf från ca 13.45 - 16.00 då vi beslöt oss för att åka till mig, när vi dyker upp utanför min lägenhet  så kommer det  2 polisbilar och smyger runt kvarteret, nu tänker ni jaha ? Va är det med det då ? Jo, det är hemskt mycket med det pga att det är ca 1 polis per år här jag bor så ni kanske förstår villket upptåg det var med folk oj oj oj...

Men iaf nu sitter jag vid datorn själv Thommy har åkt till jobbet och jag sitter med hörlurar på mig och lyssnar på hög musik så man slipper höra alla jävla fans som står utanför med plakat och affischer och bilder och dvs saker och skriker på mig att jag ska komma ut på balkongen och vinka, men känner verkligen inte att jag orkar nu efter all mat vi åt idag, är fortfarande mätt och nu är klockan 20.29.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tänkte även i varje inlägg ha med dagens låt och  dagens filmklipp på Youtube tipps.

Tisdagens musik tipps är så mycket som.
The Beatsteaks - I Don't Care As Long As You Sing

Tisdagens filmklipp på Youtube är.
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
image1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aja nu har jag skrivit på tok för mycket om på tok för lite, så dags att avrunda men säger som jag alltid gör.

"Du är ful och jag är glad nu kör vi"



Så höres vi kanske igen
hare gött nu
//Hallberg

Kommentarer
Postat av: Therese

Äääääntligen, som jag har väntat på att få läsa din blogg :D
Bra, mkt bra!

2007-10-30 @ 20:59:51
URL: http://kamtroll.blogg.se
Postat av: jag

Grov?eh?

2007-10-31 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0